Jana Brno
sobota 1. říjen, 2016
Mariko, děkuji za krásně přehledné cestopisy. A chtěla jsem se zeptat. Nevíte, prosím, jak to letos dopadlo s orlicí Aničkou. Sledovala jsem ji na mapě na Kukaji, ale poslední záznam jsem od ní našla z dubna. Snad doletěla, ale asi nehnízdila. Přeji pěkný, pohodový víkend.
Jana Brno
sobota 1. říjen, 2016
Ani na TANAPu jsem o ní nic neobjevila.
marika
sobota 1. říjen, 2016
@Jana Brno:odpovedám Vám na email
Jana Brno
sobota 1. říjen, 2016
Mariko, dobré ráno a děkuji..
Pěkný den všem přeji
Všechny vespolek zdravím a nesu dnešní Makováček - odkaz na bublinkové fotky z pátečního dění před makovskými kamerkami je tady:
http://makovacek.rajce.idnes.cz/11w_Makovacek_z_30.9.2016/
Trochu jsem doplnila www stránky "Makováček" o makovském dění, které jsem založila loni, tak kdo bude mít zájem, tak se může podívat tady:
http://makovacek.netstranky.cz/
Že jsou všechny Makováčky pohromadě na Rajčeti na 14 stránkách za sebou, už asi všichni ví, ale pro souhrn uvádím i tento odkaz:
http://makovacek.rajce.idnes.cz/
Od října mi začíná rušnější pracovní část roku a na Makováčky a kamerky už tolik času zbývat nebude, tak se o to víc budu těšit na fotky, videa a puzzle z makovského dění od Vás ostatních! A předem za ně všem děkuju - radši už teď a hromadně, abych potom jednotlivými díky "nemávala býkovi rudým hadrem před nozdrami".....
A co se týká otázky, kde se dělit o jiné věci, které se netýkají Makova, tak kdo by chtěl, tak se může na facebooku přidat do této veřejné skupinky, kterou jsem zkusila založit, uvidíme, jestli se ujme... Za zkoušku se nic nedá.....
https://www.facebook.com/groups/109800766152113/
Přeju všem hezký páteční večer, po něm dobrou noc a příjemné říjnové dny!
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Pozorovatelka z jižní Moravy - Veronika
pátek 30. září, 2016
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale je to asi na delší čas poslední, tak snad to každý přežije.....
Jája
pátek 30. září, 2016
Veroniko, Makováček a povídání zvířátek v bublinkách je pohlazením po srdíčku. Bude mně chybět, ale zároveň se budu těšit až to opět s Makovàčkem rozjedete. Facebook nepoužívám - zatím neumím - Tak zas někdy v KN s bublinkami! Děkuji a přeji hezké dny!
Maru
pátek 30. září, 2016
Děkuji, Verunko, za všechny Vaše Makováčky! Vše jsem v KN, po dobu mé neaktivity, četla a sledovala. Jen jsem neměla čas, a pak už ani chuť, vkládat své příspěvky. V diskusním kroužku se cosi stalo, ale snad Makovský ráj zůstane rájem pro Makovská zvířátka.. Budu se těšit na další Vaše Makováčky, povídání ze zahrádky apod. Stejně jako alba od Dády, cestopisy a alba od Mariky, videa od Jirky a obrázky od Táni, Evky, Jany Brno a dalších. Na facebooku profil nemám, po zkušenostech ani nechci, takže tam já se bohužel nedostanu...
Pozorovatelka z jižní Moravy - Veronika
pátek 30. září, 2016
Děkuju Vám všem za milé ohlasy! A ještě k tomu facebooku.... Registrace tam je jednoduchá - stačí e-mailová adresa, kterou si k tomuto účelu můžete založit klidně zvlášť, aby to nebyla ta "oficiální", kterou používáte a jméno a příjmení taky nemusíte dávat to, které je v občance, ale třeba nějakou pohádkovou bytost nebo zvířátko... Tak jako jsem to udělala já i hodně dalších a taky to tak jde....
Jana Brno
sobota 1. říjen, 2016
A žádné další informace se nemusí vyplňovat, jde to přeskočit.
Táňa
30.9. 2016 (19:49:25)
V noci zase přišel Bodlinka
http://url.googluj.cz/lrc
makovské ráno
http://url.googluj.cz/lrd
snad vydrží to pěkné počasí
http://url.googluj.cz/lre
stále spolu
http://url.googluj.cz/lrf
http://url.googluj.cz/lrg
krása v podzimním slunci
http://url.googluj.cz/lrh
a obrázky, které nepotřebují komentář
http://url.googluj.cz/lri
http://url.googluj.cz/lrj
http://url.googluj.cz/lrk
Nenechte si ničím zkazit krásný večer.♥♥♥
[Odpovědět]
[Odpovědět]
carodejkadada
30.9. 2016 (19:37:09)
Lidi, buďte lidi! Nebylo toho všeho už dost? Zamysleme se a řekněme si, proč sem vlastně chodíme. To nejdůležitější jsou zvířátka a ty kašlou stejně na Tomáše, Dadu, Táňu, Mariku atd., atd. Ty chtějí jen jednu věc a to jsou plné mističky! Pokud tu makovští nechtějí probírat cokoliv jiného než jejich stanici, mají na to svaté právo. Tohle je jen KN, možná nebudeme tolik klikat zrovna na ni, ale nemělo by to mít vliv na to, jestli budeme či nebudeme přispívat korunkami. Nebudeme se tolik rozčilovat s anonymy, jen koukneme na fotky a situace, které nám ti, co budou mít čas, zachytí a o které bysme jinak přišli. Makovští dělají obrovský kus práce pro zvířata, mysleme jen na to a pomáhejme jim občasným příspěvkem. Přeji krásný a klidný večer. ♥
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Helena B.
pátek 30. září, 2016
budou mi chybět Vaše jihočeský duby
Jana Brno
sobota 1. říjen, 2016
A proč by měly chybět, je to z kraje čápů, kousek od našeho milého Makova. Určitě je to spádová oblast i pro naši ZS.
Věra
30.9. 2016 (18:14:34)
Zosia
pátek 30. září, 2016
Dzięki, Vero! Nasze kochane skrzydlate i kopytne pokazują że to oni są tu najważniejsi, dla nich tu jesteśmy a oni dają nam radość i spokój.
Ingrid
pátek 30. září, 2016
Pěkné fotky Věrko,parádní zachycení.Díky,
Z mé strany STAČILO. Jásejte, kopejte, nadávejte, pusťte se do mně - ale buďte svoji, samostatní, logicky uvažující, empatičtí k Makovu a dělejte to do mého mailu a nechvalte se zde podporou davu a tím, jak mi to "nandáte".
Kdo chtěl, začetl se do mého psaní a zauvažoval mozkem a ne ublíženým sobectvím, pochopil. Kdo chtěl moje psaní nazývat traktáty, manipulátry, ukřičenostmi a slohy, nechť to dělá dále - jaká jest ctěná libost.
ALE PŘESTAŇTE SE MNOZÍ Z VÁS CHOVAT JAKO MALÉ DĚTI, KTERÝM VZALI HRAČKU - v tomto případě linky na cizí weby. FOTKY, VIDEA , PUZZLE, OBRÁZKY A POVÍDÁNÍ Z MAKOVA A O MAKOVU VÁM NIKDO NEBERE A NEZAKAZUJE. Všichni společně vyčkejme na vyjádření pana Libora - jak rozhodne on, lidé z Makova a administrátor těchto stránek, tak se stane a tak to bude, a tak to BUDE ALE NUTNÉ TAKÉ DO BUDOUCNA RESPEKTOVAT A HLAVNĚ DODRŽOVAT.
Nikdo nikoho odsud nevyhání. Zůstaňte zde a kochejte se kamerami a Fotobankou jako dosud. Ke KN jen dodám, že stručné a jasné vyjádření pana Libora už jasnější být nemůže. Osobně jsem pochopil, co chce a co nechce.
Všem bez rozdílu (kromě Anonymů) přeji krásné dny!
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Kamila L
30.9. 2016 (17:29:27)
DoKN jsem nepsala, ale pravidelně večer vše pročítala a prohlížela. Dnes po třech dnech nepřítomnosti jsem se opět těšila na informace, hezké fotky a videa. A sem v šoku
Snad ani za dva měsice informace o ostatních zvířatech mimo Makova včetně puzzlí(které jsem neskládala, ale nevadily mi) nezabraly tolik místa, jako literární práce pana Tomáše za 2 dny
Přeji všem hezký víkend
[Odpovědět]
[Odpovědět]
tomáš
pátek 30. září, 2016
Děkuji, snad se z toho šoku brzy dostanete. Pro všechny weby platí í - kdo chce číst jednovětá, stručná vyjádření, nechť nečte od dvou vět dále, pokud mu to čtení dělá jakékoli problémy. Jak jednoduché.
Kamila L
pátek 30. září, 2016
reaguji na tomáše
ono jde také o tvz zaplevelení webu
Jarka
pátek 30. září, 2016
Třeba pan Libor tohoto, rádoby spravedlivého a nejzajímavějšího kritika, nad kterého tady nebylo a není, odkáže do patřičných mezí!
Anonym L:
Pokud tím odpudím anonymy jako jste vy, pak moje psaní mělo a má smysl v jedné z rovin, o kterou se snažím. Díky!
[Odpovědět]
[Odpovědět]
SEČ MI SLABÉ SÍLY STAČÍ
pátek 30. září, 2016
se Vás snažím pochopit, ale jaký je rozdíl mezi "L" a "tomáš " ? Nechápu.
Hela: Nebudu zcela jistě používat slova "I já mám spoustu lidí, kteří mě podporují, jen se to sem bojí napsat" - k tomu se vážně nesnížím, schovávat se za dav. Otevřeně a upřímně jsem dal email k dispozici každému - pokud jste mluvčí těch, "kteří si se mnou nechtějí dopisovat", pak ano, chápu a plně to respektuji. Zůstaňme každý na svém písečku, bude to tak nejlepší: vy na tom nepochopeném, já na svém „manipulátorském, slohovém, obsáhlém, manipulativním a ukřičeném.“ Ať to „odepisování“ v tom případě nedělají, plně souhlasím. Nikdo je k tomu ale přece nenutí, ani vás ne. Pokud je pro vás důležitá obsažnost, patrně už jen kvůli jménu "Tomáš" a pojmu "sloh" a nejste ochotna přijmout i možnou verzi toho, že mohu mít pravdu (stejně jako někteří další), nedá se nic dělat, ale mrzet mě to určitě nebude.
Za autoritu jsem se nikdy na těchto stránkách nepovažoval - jen podrobně píšu o tom, oč mi jde. Pokud je to pro vás problém, opakuji - nečtěte, nereagujte, nadávejte mi, nazývejte mne všemožnými jmény: Ale dělejte to v mailu a CHOVEJTE SE PODLE POŽADAVKŮ MAKOVA. Jen se zamyslím...: až tady bude z Makova vyjádření deset, dvacet...bude Vám to dost? Jen ze zajímavosti se dále - do prostoru - ptám, co je pro vás strop a jaká ta obsažnost má být? Pro mne je vyjádření pana Libora jasné: pokud vy a ostatní potřebujete doplnění, vyčkávejte, nepište, pište - nikdo vám v ničem nebrání. Vyjadřuji jen svůj názor stejně tak, jako vy. No a že je obsáhlý a nelíbí se vám a některým ostatním, promiňte, ale to je váš problém. Já se s tím v pohodě srovnám - a vím, že v té obsažnosti, po které tolik toužíte, mám pravdu. Ono nastavené zrcadlo a pravda někdy pořádně bolí. Tím končím osobní rovinu s Vaší osobou - jsme na stránkách Makova a pokud mi z jakéhokoli podnětu a rozhodnutí (napadá mě jedna osoba) nechcete napsat mail, máte k tomu jistě své důvody, které naprosto respektuji. Neochota vyříkat si to mezi dvěmi klávesnicemi a „nebýt tak zaštítěna možnou podporou davu“ je opět jen a jen váš problém - a vaše rozhodnutí, kterým tomu davu hodně sdělujete.
Honza: Moc mě mrzí, že nejsem oblíbený, opravdu moc...nebudu z toho spát. O to mi přece jde, honit si zde ego, mlátit prázdnou slámu a nebýt zasažen neoblíbeností. Díky. Jste názorným příkladem člověka, který nepochopil nebo nechce z mého psaní pochopit vůbec nic. Vaše volba.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
L
pátek 30. září, 2016
Nechce toho, stejně to nikdo nečte, ono to nikoho ani nezajímá
Dáša
pátek 30. září, 2016
@l ale zajímá, Tomáš má svatou pravdu.
@Dáša
pátek 30. září, 2016
Tomáš má uvedený mail, koho jeho psaní zajímá, ať si s ním píše.
Honza L.
30.9. 2016 (16:46:23)
Tomáš mlátí prázdnou slámu - pořád dokola - dnes to, co včera a ve stejné délce. Mohl místo toho vložit pár obrázků z kamerek u jezírek v Makově. To by byl alespoň trochu oblíbený. Jinak bohužel....
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Jarka
pátek 30. září, 2016
Asi má nějaký problém, a tímto si ho řeší.
HELA: neposkytujete možnost reakce pod vás, musím psát takto - jak chcete.
Nebudete mi přikazovat (Vy ne, na to má právo jen Makov) co kam budu psát a kolik toho mám napsat. Na svém vyjádření ohledně Šípka trvám, ve vyjádření Makovských věřím a doufám. Samozřejmě že je rozhodující to, co řeknou oni - nepsal jsem (nejen včera) nic jiného. Kdybyste byla chopna a ochotna pochopit i jiný názor a připustit jej k k sobě, už by bylo po problému. Stále nevím, jestli nečtete, nevnímáte nebo jen přehlížíte vyjádření pana Libora, které zde bylo několikrát okopírováno. Požadujete podrobné vyjádření? Konkrétní zakázané linky? Nejlepší by bylo, aby zanechal práce a věnoval se vysvětlování na plný úvazek a ostatním i vám vysvětlil, jak to myslel a co konkrétně se sem může postovat? TOHLE myslíte vážně? Nejste schopna samostatné úvahy, sebekritiky a logického uvažování, nejste schopna porovnat si tento web s jinými weby? Bohužel si všímáte jen toho, co chcete vy - vašich požadavků. Nečetla jste v životě žádný sloh? Vadí vám moje slohy? NEČTĚTE JE. Jak prosté. Zajímala vás vždy spíše forma než obsah, předpokládám. A ještě připomínku: schovávat se za většinu slovy "MY si je rádi přečteme“, „pro NÁS je platné“ není zbabělé, to je prostě už jen a jen nízké. Je problém psát sama za sebe a stát si za svým názorem? Zamyslet se nad svou vlastní nechápavostí a uznat jinou pravdu, než tu svoji, je tady stále problém. A není to o názoru, o jeho vyjádření - je to o tom, otevřít oči a začít se chovat podle požadavků Makovských. Nic jiného nechci.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Hela
pátek 30. září, 2016
Vždy pro mě byla důležitá obsažnost, ne OBSÁHLOST. Zájmeno My užívám vědomě, nejsem sama se svým názorem, vím o více lidech stejného smýšlení. Oni si s Vámi nechtějí dopisovat. Pan Libor je autorita, ne Vy. Tak dočkejme jeho času na odpověď.
V úvodu pominu neuvěřitelně emočně sprostý, vyděračský příspěvek Anonyma Šípek (v čem vyděračský? V této větě - Proto, už nebudu obtěžovat ani obrázky, DMS, adopcemi nebo případnými příspěvky. Je mně to líto, ale dnes už je plno kamer z přírody i ZS), pominu, že jsem nazván manipulátorem a moje příspěvky, v nichž odpovídám několika lidem najednou, romány. Od Anonymů mě tohle uznání spíš těší, než jakkoli jinak vzrušuje. Pominu i tradiční a dokonce útočnou (včera - Blbec, viz druhá strana) zbabělost Anonymů a neschopnost otevřeně diskutovat a uvedu jen TVRDOU REALITU.
To je věc, co?
Léta jsme sem všichni chodili a psali jak nás napadlo, kdy nás napadlo a co nás napadlo a vkládali, co jsme jen chtěli. Hurá, je to zadarmo, nic se neděje, Makovští jsou tak hodní, neozývají se, tak potěšme přátele fotečkami ze Slovenska, linky z Maďarska nebo buhůví z kterého Turecka! Vždyť nikdo nic neříká a vždyť je to tak pěkné, potěšit fotečkami - tak proč najednou ne? Jasně - jen jsme sem chodili a brali plnými hrstmi. A POŘÁD, POŘÁD ZADARMO. A ještě jsme měli řeči - rohlíky nalámat, chleba nejraději na kostičky, a proč není třetí kamera? A kdy bude? A proč to nejde pane Libore? A pane Libore, posuňte nám kameru, nevidíme dobře! Pane Libore proč zde nemůžeme vkládat obrázky z jiných webů? To je strašné, jak je nám ubližováno, cítili jsme se tak dobře (bodejť, brát všechno naplno roky zadarmo je strašně cool), ale propagaci Kukaj a podobných CIZÍCH webů jste nám zamítli...proč nemůžeme vkládat linky z jiných webů?
LIDI, UVAŽUJETE NEBO NE? KOLIK VÁM JE LET? VE KTERÉM ČASE - STOLETÍ - ŽIJETE? Jak to ještě mám jinak „nemanipulátorsky“ napsat, aby i ten poslední Anonym pochopil? Přijdete do obchodu a budete požadovat rohlík zadarmo? Co si myslíte? Že donekonečna budete zvyšovat požadavky a chtít jen brát plnými dlaněmi? A ještě tady budou ostatní číst vyděračské, emočně sprosté a jen nechápavost potvrzující, uraženecké a ublíženecké příspěvky (Šípek), a ještě se budeme tvářit naštvaně a vyhrožovat odchodem? Za to, že nám Makovští roky povolovali BEZPLATNÝ PŘÍSTUP A VYHOVOVALI NÁM VE VŠEM A DÁVALI VŠE PLNÝMI HRSTMI?
Co jim vyčítáte a co se vám nelíbí? Že si dovolili NA SVÉM WEBU zavést jakási pravidla?
Tak si proboha založte vlastní web a zkuste ho provozovat, abyste nemuseli číst romány a s někým diskutovat (když evidentně na diskuze nemáte), tak to zkuste na vlastní kůži! Zkuste pracovat celé dny a po večerech a po nocích se navíc starat o zvířátka, zkuste se ještě nechat otravovat nechápavými příspěvky a trolícími Anonymy ve své Návštěvní knize a nepochopenými větami... a (stále navíc) se nechat emočně vydírat a jako bonbónek na dobrou noc číst ublíženecké a uražené věty!
Probuďte se! Jste na internetu v roce 2016 a vládne tady stejná realita tak, jako vládne na všech jiných webech! Ve svém dlouhém příspěvku jsem včera slušně a věcně psal o tom, že máte spoustu dalších komunikaních možností. Ne. Vanitas Vanitatum. Někteří prostě nepochopí, kdyby se Makov na hlavu postavil. Prostě jsme si všichni zvykli brát a brát a teď, když si MAJITEL WEBU DOVOLÍ SLUŠNĚ POŽÁDAT O DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL a slušně Vás požádat, ať sem nevkládáte příspěvky a linky z jiných webů (což je všude na jiných webech vrchol drzosti a arogance), tak Dáda, Gríša a anonym Hela píší „o ubližování Marice“ a „skutečně, pane Libore? Opravdu? A proč?“ JE TOHLE VŮBEC MOŽNÉ? To to fakt nechápete, nebo jenom zkoušíte trpělivost Makovských? Tak si založte vlastní web, prodávejte na něm ručně šité dečky, které budete po nocích pracně vytvářet a pošlete mi pak link - já Vám na tom webu začnu propagovat dečky z Maďarska, Turecka, Afghánistánu a jiných Uzbekistánů a budu tvrdit, že jsou stejně krásné a divit se, proč vlastně ne a proč se zlobíte, vždyť jsou to TAKY dečky, takže nic se neděje. Jak vám bude? Jak se vám bude líbit popírání vaší práce jinou prací?
Prokristapána co je na tom k nepochopení? Co chcete? Pořád jenom brát plnými hrstmi, nebo dělat mrtvé brouky a nevidět, neslyšet, nechápat a být stále stejně neempatičtí a vkládat sem propagaci JINÝCH, CIZÍCH WEBŮ? Nejste na svém, máte roky všechno pod nosem a zadarmo - a ještě si stěžujete a tváříte se uraženě? Co se takhle zamyslet nad tím, co jsem napsal a nesvalovat vinu na jiné? Kdo chce, pochopí, kdo se umí a chce chovat ukázněně na internetu i jinde a zná jiné weby, pochopí a bude TOLEROVAT přání Makovských a hlavně pochopí to, proč se ozvali.
MAJÍ PLNÉ PRÁVO SI NA SVÉM VLASTNÍM WEBU ZAŘÍDIT JAKÁKOLI PRAVIDLA. JE NĚCO NA VYJÁDŘENÍ PANA LIBORA K NEPOCHOPENÍ? O co žadoníte? Abyste stále a pořád až do skonání světa měli vše zadarmo pod nosemi? Kde jinde v okolí to tak funguje? Odkazujete na Facebook? Ale to je komunikační web, zřízený přímo k tomu - má ještě jinou práci? Nějakou další hlavní náplň? Dělají na FB ještě něco jiného na celodenní, plný úvazek? To není ZS s celodenněnočním provozem, vyčerpávajícím, únavným a strašlivě sebeobětavým na úkor osobního volna a osobního života, kde je Diskuze a Kamery navíc, jen z dobré vůle Makovských a pro potěšení nás všech! Ve vašem okolí to vždy takhle krásně zadarmo až do skonání světa a s neustálými připomínkami funguje také tak? Kde? A ještě vypisujete ublíženecké a uražené příspěvky...styďte se! Tohle si za ta léta, kdy vám Makovští strkali vše pod nos a až teď se, nesměle a slušně pokusili nastavit jakási pravidla, nezasloužili! Styďte se a začněte se chovat ukázněně stejně tak, jak se chováte na jiných, seriozních webech. Nejste na svém - nejste ve svých domovech, jste na těžce provozovaném, určitě ne levném webu, na kterém si prakticky zadarmo děláte co chcete a ještě se Vám nelíbí nastavení pravidel? Hrůza, co si to ti Makovští dovolili, něco po nás požadovat, že? Otevřete oči a podívejte se na jiné weby - mnoho z nich vyžaduje měsíční platby, mnoho z nich zrušilo diskuze. Právě kvůli takovýmto arogantním Anonymům a ublíženeckým Anonymním projevům, jaké jste tady dnes předvedli. Myslíte si, že Vám pořád někdo něco bude dávat zadarmo a tolerovat naprosto vše, „bo zvířátka?“ Nejsnadnější je svalit vinu na někoho jiného a tvářit se ublíženě - určitě je to snadnější, než se zamyslet.
Makovským se omlouvám - včera jsem panu Liborovi slíbil, že reagovat nebudu a navrhl řešení. Ale poté, co tady dnes Anonymové opět předvedli - včetně vlny nepochopení - a ještě si dovolí být uražení a dokonce vyčítat něco panu Liborovi za to, že si dovolil NA SVÉM WEBU NASTAVIT PRAVIDLA, to je prostě vrchol drzosti a arogantní neempatie. A že tady Marika má zakázáno postovat cizí linky, a my tady nemůžeme vkládat linky na cizí weby...ano, je normální nepopírat jednu práci prací druhou! Spíš je to k zamyšlení nad vaší neempatií, to, že právě tohle nechápete (vy, kteří jste tady léta) a že tady PROPAGUJETE CIZÍ WEBY. Vidíte jen A, ale nedomyslíte už B, nedokážete se vcítit do majitele tohoto webu a do toho, co si přeje a cítí on, do toho, kolik práce je s provozem webu spojeno a s jakou snahou a těžce se doluje podpora prakticky pro cokoli: jídlem pro zvířátka počínaje a udržením solidnosti webu konče......myslete si o mně co chcete, nazývejte mně, jak chcete, nadávejte mi, je mi to fuk. ALE DODRŽUJTE PRAVIDLA, NASTAVENÁ MAKOVSKÝMI A TOLERUJTE TO, CO CHTĚJÍ ONI. Nic víc nechci a nic jiného se od včerejška nesnažím vysvětlit. Nejste u sebe doma - jste na jejich webu. Solidní web, který v potu tváře doluje podporu (viz výše) pro cokoli, NEPŘIPUSTÍ NA SVÝCH STRÁNKÁCH PROPAGACI CIZÍCH WEBŮ A NĚJAKÉ LINKY. Proč by to měli dělat Makovští? Protože VY to tak chcete? „Bo zvířátka?“ Na žádném seriozním webu si admin a majitel nenechají vkládat do své práce propagaci jiné, cizí práce. Požadujete po Makovských něco, co totálně boří jejich úsilí a snahu za celá ta léta, co jim vadí, podle mého mínění. Napadlo Vás vůbec, že ty linky a propag jiných zemí můžou někoho i otravovat? Napadlo někoho, že je to jen pár jmen, imho v řádu dvou desítek, které zde tohle požadují?
Napsal jsem včera o dalších komunikačních kanálech. Netuším vůbec, proč se nepřizpůsobíte a tlačíte Makovské ke zdi svými nechápavými a dokonce teď už i vyděračskými požadavky. Je vás jen hrstka oproti těm, kteří se nijak do KN nezapojují, jen mlčí a jsou vděční za to, co dostali (a z těch, co píší a jsou aktivní, mě napadají Jája, Táňa, Jirka, který přináší trvalou radost, Jiřina, Zdena a mnoho dalších, kteří v pohodě vkládají videa i puzzle z Makova), prohlížejí si kamerky a pohled na kamery a práci Makovských jim přináší radost a útěchu (naprosto pregnantně to včera vyjádřila Monika, přečtěte si její příspěvek v KN. A nejde v něm vůbec o moje jméno, spíš o tu druhou část).
Kdo ještě pořád nechápe, tomu není pomoci. Takový člověk asi nepochopí nikdy a je schopen pochopit jen sebe sama a své požadavky, jiné lidi ne.
Ještě jednou omluva Makovským - ale to, co jsem si dnes přečetl od Anomyma Šípek je prostě vrchol všeho. To se na diskuzích jen tak nevidí, vyhrožovat odchodem a dalším neposkytováním foteček a DMSek jen proto, že nebyly vyslyšeny MOJE požadavky. Styď se, Šípku. Jsi stokrát sprostější a manipulativní než ten sebevětší manipulátor.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Hela
pátek 30. září, 2016
Tomáši, nikdo nikoho nevydírá, Šípek má pravdu, nemusí se stydět. A kdyby sem chodili lidé jen zadarmo, neměla by makovská stanice nejvíc DMS ze všech stanic. Lidé tady jen neokukují, navzájem si sdělují vše ostatní, co se přírody týká. Pokud je to makovským proti mysli, je pro nás platné, co řekne pan Libor, ne Vy svým křičením. Myslím, že makovští o svých příznivcích ví a neodhání je. Tak doufám, že ještě pan Libor napíše doplnění, zda mu vadí odkazy na Kukaj.sk, nebo jiné stránky. Ale že Vás to dokáže tolik navztekat, je známka výbušnosti a emoční lability a nemusím být psycholog. Bude-li sem psát celostránkové přípomínky pan Libor, narozdíl od těch Vašich si je rádi a trpělivě přečteme. - Kdo ví, jaký jste účastník na jiných fórech, ale to sem už raději nepište, Vašeho slohu je tu už plno.
EM
30.9. 2016 (14:08:42)
SNAD SE TO TENTOKRÁT ULOŽÍ
Milý pane Libore. Víte já se o Makovu dozvěděla až letos - jako o úžasném místě. Měli pravdu.. dokázali jste úžasné věci, a byla tu komunita dobrých lidi. Akorát jste nepočítali s jedním - jsme nebo byli jsme tu lidičky, co celý život 30-40 let pracovali a ač třeba měli pejska či kočičí nadělení a krmítko na parapetu - moc toho krom občasných návštěv ZOO napřed s dětmi potom s vnoučaty jsme o přírodě neveděli. Vy jste nám ukázal či otevřel dveře do úplně jiného nádherného světa . Bohužel - nevím jak mladí,ale my jsme generace co chce jít stále dopředu - je schopná a ochotná se učit a poznávat nové věci. Ne jen pasívně přijímat předkládané.
Makov byl první a vždycky sem tam nakoukneme .. to jinší nebude , ale všechno se vyvíjí.
Nevím, co Vás k té STOPce vedlo, jistě máte své důvody.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
EM
pátek 30. září, 2016
nemohu se tam dostat
Otázka:
30.9. 2016 (13:21:22)
Máte někdo nápad, kam bychom si mohli posílat odkazy na zajímavosti přírody, fotky a videa i odjinud, (třeba i ta, co snímá Jirka, Jiřina a jiní) pro nás, kteří mimo Makova máme zájem i o ně? Založit skupinu na Facebooku by bylo řešení, ale všichni na něm nemají účet. Tady se to podle přání p. Libora už nebude tolerovat. Sem můžeme chodit kvůli Makovu a tam i pro další zprávy z přírody a k tomu si něco říct.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Odpověď
pátek 30. září, 2016
Jedině na tom Facebooku. Kdo ho nemá ať si jej udělá, není to problém. Jinak bohužel....
EM
pátek 30. září, 2016
No já bych jeden měla. Ale nevím - chce to promyslet - kolik lidí by tam chodilo. Existuje web Českého svazu ochránců přírody. - Zvíře v nouzi. Je sice tak trošku zde úředně kožený - ale to by nemuselo vadit. Je dobře vedený a třeba by tam pro nás měli pochopení.
Není nikde uvedeno že je jen český - možná by jim odkazy na zahraniční nevadili a taky by mohli čerpat z těch různých fondů ma aktivity seniorů a taky by to pro ně mohla být dobrá reklama. Ju a pro Brno a okolí - Zítra je den seniorů
http://www.zoobrno.cz/calendar/akce/event-3563
Takže díky Tomášovi za nečekaný dárek a s přáním - aby se toho seniorského věku ve zdraíé dožil.
Traktáty nečtu - protože jsou to mezinárodně uznané tzv. ftákoviny lidí pochybných.
Kristyn
pátek 30. září, 2016
další možnost by byla připojit se naa DISKURI.EU Jsou tam již dvě témata o zvířatech a to "sloni v ZOO Praha" a
"nejen o gorilách" (mimochodem jsou tam i fanynky Makova) Nebo na tomto webu dohodnout založení nového tematu
babi.d
pátek 30. září, 2016
To je krásné, pane Josefe.
Gríša
pátek 30. září, 2016
díky ,moc hezky udělané
Věra
pátek 30. září, 2016
To je krása,už se těším na makovskou ošatku, budu se lépe orientovat v ptáčcích. Díky.
ZdenaT
pátek 30. září, 2016
Pane Josefe, to jde hned do záložek. Díky za vložení.
Em
pátek 30. září, 2016
konečně se nám snad podaří identifikovat toho dravečka od černejch... Díky
Ingrid
pátek 30. září, 2016
Pane Josefe,..díky moc za tak nádhernou podívanou.
Dáša
pátek 30. září, 2016
S tím děkováním také brzděte. Už to zde bylo mnohokrát řečeno.
Iva S.
pátek 30. září, 2016
Navíc si to jedním klikem otevřete na googlu, kdykoliv budete chtít.
míra, makov
pátek 30. září, 2016
Taky jsem našla hezký Lexikon ptáků

evča☺
pátek 30. září, 2016
Snímky pana Libora jsou špičkové, fotobanka se sleduje, ale lexikon to není. Podívaná ale ano.
jirka
30.9. 2016 (08:34:06)
Jídlo už je, ale kde jsou srnky? Tak si zatím skočíme do vody
Ranní pozdrav z Makova - YouTube
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Anonym
pátek 30. září, 2016
Táňa
30.9. 2016 (08:32:17)
Krásné ráno a hezký celý den přeji♥♥♥
http://url.googluj.cz/lqr
http://url.googluj.cz/lqs
http://url.googluj.cz/lqt
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Ingrid
pátek 30. září, 2016
ABY TO NEZAPADLO
30.9. 2016 (04:45:34)
libor, makov
28.09.2016 (19:54)
Prosím všechny, aby do KN přidávali opravdu pokud možno jen zajímavosti, dobré fotky a videa, postřehy a nápady, které se týkají naší stanice, děkuji
[Odpovědět]
[Odpovědět]
carodejkadada
pátek 30. září, 2016
Dobrý den, u mě určitě nezapadne. Jen jsem myslela (špatně), že obrázky přírody, které potěšily mě, by mohly i milovníky přírody tady. Člověk se musí stále učit. Krásný den všem
Hela
pátek 30. září, 2016
Dobrý den, pane Libore! Potěšit se přírodou z odkazu a jiného místa, než Makova se nedovoluje? I když je dávají příznivci Makova ? Prosím, pane Libore, napište, jestli to opravdu tak myslíte..
šípek
pátek 30. září, 2016
Pěkné dopoledne. Léta jsem byla závislák na Makovu a myslela, že to nemůže nikdo a nic změnit. Hledala jsem zde vždy pohodu ve spojitosti s přírodou. Ještě letos v létě, kdy jsem prožívala velmi těžkou situaci v rodině, mně návštěva tohoto webu hodně pomáhala. Panovala zde totiž vždy příjemná, přátelská a téměř rodinná atmosféra. A ejhle, stačí několik románových vložek šikovného manipulátora, který se potřebuje předvádět a všechno je jinak. Žila jsem si v domnění, že internet má sloužit mně a ne já jemu. Používala jsem to, co jsem potřebovala. Raději si prohlížím na celé stránce obrázky dravečka z Makova než několika stránkový elaborát, kde jsou jenom napadáni ti, co do Knihy vložili své příspěvky v dobré víře. Co je to dobrá fotka ? To asi neumím. Proto, už nebudu obtěžovat ani obrázky, DMS, adopcemi nebo případnými příspěvky. Je mně to líto, ale dnes už je plno kamer z přírody i ZS (Makov byl jen jeden). Na Makov přeji jen vše dobré. Jestli příspěvek ze 4.45 je od p. Libora, rozhodla jsem se správně.
Email neuvádím, nemíním si nechat schránku přeplnit romány od manipulátora nebo se nechat manipulovat.
Hela
pátek 30. září, 2016
Pro šípek:Dole je celý příspěvek pana Libora - někdo kopíruje jen jeho část. Ale budu ráda za konkrétní vyjádření pana Libora.
libor, makov
28.09.2016 (19:54)
Prosím všechny, aby do KN přidávali opravdu pokud možno jen zajímavosti, dobré fotky a videa, postřehy a nápady, které se týkají naší stanice, děkuji
ale nikdo, prosím, nikam neutíkejte, jsme rádi, pokud se vám naše práce líbí

Lenka z Brna
29.9. 2016 (22:22:56)
Dobrý večer všem,
chtěla bych upozornit na sérii zajímavých akcí po celé republice - Festival ptactva - tuto sobotu: http://1url.cz/Itob6 Sice to není makovská akce, ale můžete si zblízka prohlédnout například ptáčky, které znáte ze zimní webkamery u krmítka, nebo si je dokonce vzít do ruky. Je to velký zážitek. Ukázka z předsunuté sváteční akce (speciálně pro Verunku): http://1url.cz/0tobn
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Pozorovatelka z jižní Moravy - Veronika
čtvrtek 29. září, 2016
Moc díky, Lenko!
marika
29.9. 2016 (21:57:31)
VODŇAN: zostáva zatiaľ na mieste (už sú nastavené len 3 SMS, takže trasy sú len približne) VODŇAN 2016-09-08.jpg
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Helena B.
čtvrtek 29. září, 2016
Děkujeme jsem ráda,že je živý
Všechny zdravím a nesu dnešní Makováček - odkaz na bublinkové fotky ze čtvrtečního dění před makovskými kamerkami je tady:
http://makovacek.rajce.idnes.cz/11v_Makovacek_z_29.9.2016/
Toníčka jsem dnes zastihla hned při dvojím přeletu jezírka, takže je to v Makováčku, stejně jako čištění Toníčkovic jezírka, koupel Honzíka a Marušky a kdeco jiného...
Děkuju všem za pěkné fotky, videa a puzzle a přeju klidný zbytek večera, po něm dobrou noc a zítra pohodový pátek!
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Věra
čtvrtek 29. září, 2016
Krásný,krásný Makováček.
Helena B.
čtvrtek 29. září, 2016
Moc hezký večerníček dneska i včera těším se na další
Evka
čtvrtek 29. září, 2016
Pěkné-dík!
Standa Slezsko
čtvrtek 29. září, 2016
Verunko, hezké jako každý, díky.
Ingrid
pátek 30. září, 2016
Krásný Makováček Verunko...Díky moc.
Pozorovatelka z jižní Moravy - Veronika
pátek 30. září, 2016
Jsem moc ráda, že se líbilo a děkuju Vám za pochvaly!
martina, makov
29.9. 2016 (19:30:00)
Hela
čtvrtek 29. září, 2016
Martinko, proč jste tedy sem nenapsala?
daniela
čtvrtek 29. září, 2016
taktiež súhlasím s Martinkou a Tomášom.prajem príjemný večer
Helena B.
čtvrtek 29. září, 2016
A já si četla celou knihu návštěv a Vám všem na Makově patří veliký dík a uznání,děkuji všem co se o tuhle oázu klidu starají.Příroda umí něco dát i něco vzít,chovejme se k ní i k sobě s úctou,život je křehké peříčko
Táňa
29.9. 2016 (18:45:54)
Jako obvykle, nejprve ranní okamžiky:
http://url.googluj.cz/lps
http://url.googluj.cz/lpt
zase ten Vendelín - do Svatého Václava byl hodný, nebezpečí svatováclavských hus dnes už nehrozí, tak hned prohnal Barunka
http://url.googluj.cz/lpu
http://url.googluj.cz/lpv
http://url.googluj.cz/lpw
honička
http://url.googluj.cz/lpx
http://url.googluj.cz/lpy
http://url.googluj.cz/lpz
http://url.googluj.cz/lq0
kočičí toulání
http://url.googluj.cz/lq1
http://url.googluj.cz/lq2
zátiší s labutí
http://url.googluj.cz/lq3
Užijte si pěkný večer.♥♥♥
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Věra
čtvrtek 29. září, 2016
Krásné záběry, dík
Helena B.
čtvrtek 29. září, 2016
Tedy srnečky po ránu krása.Jenže ono je to pěkné všechno díky
Evka
čtvrtek 29. září, 2016
Nádherná honička! Dík za všechny dnešní záběry.
ZdenaT
29.9. 2016 (17:47:17)
Táňa
čtvrtek 29. září, 2016
Hezké, pěkně plachtí, je to lepší než fotky, díky Zdeni.
monika
čtvrtek 29. září, 2016
to je to co říkal pan Libor.....nebudou se jim pořád zastříhávat křídla...proto jsou pod sítí...krááása
ZdenaT
čtvrtek 29. září, 2016
Když si vzpomenu, jak se Toník na hnízdě v lesíku snažil nadskakovat a hopsal s máváním křídel, aby se mu podařilo vznést, tak vidět ho takto, to je pro nás zážitek a pro něj odměna.
Helena B.
čtvrtek 29. září, 2016
Tak pro něj i pro mě je to zážitek
libor, makov
29.9. 2016 (16:21:50)
opět nám někdo naboural stránky..., za nevhodný obsah se omlováme, pokud se to neopraví, stránky dočasně vypneme
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Antonie
29.9. 2016 (16:13:25)
Bože Tomáši to jsou kecy.Já myslela že sem chodíme kvůli zvířátkům a ne ventilovat svoje negativní názory.Když se Vám tu nelíbí tak sem prostě nechoďte a bude klid.Nedělejte zbytečné mrzutosti.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Antonín
čtvrtek 29. září, 2016
Už chápu Tomáše když vidím tento příspěvek proč napsal to, conapsal...
Antoníne, Tomáš se chtěl vykřičet a ničeho nedosáhl
čtvrtek 29. září, 2016
monika
čtvrtek 29. září, 2016
no Tomáš to řekl dobře,asi už mu došla trpělivost,tak proč mu nadáváte,když to myslí dobře na obě strany,kdyby došla trpělivost panu Liborovi,tak se budeme dívat do zdi a ne na zvířátka....raději pošlete všichni dmsku jako omluvu a jede se dál....
ika
29.9. 2016 (15:59:24)
VJ
29.9. 2016 (15:57:33)
Toník (nebo Tonička) přeletěl vysoko nad celým druhým jezírkem, úžasné. Kolem 14. hodiny, přesněji nelze určit. V jezírku se zrovna osvěžovaly husy.
[Odpovědět]
[Odpovědět]
marika
čtvrtek 29. září, 2016
Toník_1.jpg a Toník_2.jpg (Tonička prešla na druhú stranu jazierka k stromom)
Táňa
čtvrtek 29. září, 2016
VJ
čtvrtek 29. září, 2016
Mariko a Táňo, děkuji Vám za zachycení tohoto vzácného okamžiku, jste jedničky.
Gríša
29.9. 2016 (15:22:58)
Dobrý den,jen pro upřesnění.Snad jste Tomáši zaregistroval,že Marika a jiní,odvádí práci pro nás,na těchto stránkách,nehledě její znalosti a umění poradit druhým,nemá chybu,určitě si zaslouží pochvalu a ne negativní názor na její osobu.Jinak určitě přeji hezký den
[Odpovědět]
[Odpovědět]
Gríša
čtvrtek 29. září, 2016
pro Tomáše: omluva odklepl jsem to ňák dřív
Ještě jednou všeobecně a naposledy:
Jája: Re mail jí byl odeslán okamžitě poté, co mi napsala. Nepíšu zde odpověď na každý výpad a prkotinu proto, poněvadž BYCH ZCELA POPÍRAL SÁM SEBE. ŠETŘÍM TYTO STRÁNKY (i písmem, jak vidíte - zkuste to taky), ŠETŘÍM MÍSTO, S KAŽDÝM SE SNAŽÍM VŠE VYSVĚTLIT PŘES EMAIL. Zkuste neexhibovat a chovat se podobně.
Táňa - re email. S Táňou a Jájou jsme v pohodě, naprosto nechápu některé výpady a ohrazování se proti věku (taky mi není 38). NEPIŠTE, KDYŽ NEVÍTE NIC O TOM, CO JSME SI S JÁJOU A TÁŇOU NAPSALI. Nevíte, co jsme řešili a vyřešili.
Dáda – přečetla jste sice můj „román“ několikrát, ale vůbec netuším, proč jste tak neskutečně, nadměrně vztahovačná. O vás píšu jen jednou (a pochvalně) slovy NETÝKÁ SE TÁNI A DÁDY. Skutečně máte potřebu exhibovat (mmch obdobně dlouhým „románem“) a dokazovat všem „já se podepisuju a jsem ta, která má fotky na Rajčeti“, nebo se jen bojíte napsat mi na email a vyříkat si to mezi dvěmi klávesnicemi? To se opravdu musíte předvádět se svou univerzální pravdou, být útočná a osočovat za něco, o čem nic nevíte (konverzace apod.)?, za něco, CO SE VÁS NETÝKÁ? Vůbec jsem neporozuměl tomu, proč mi odpovídáte a co mi vysvětlujete, když se můj dlouhý post vyloženě o Vás negativně nezmínil. Myslím si, že ostatní vědí, kdo jste, že máte fotky na Rajčeti, že se pod posty podepisujete a že psát umíte - mně to dokazovat nemusíte. Nedělal bych 25 hodin denně nic jiného, kdybych musel s každým řešit takovéhle pidimyší věci. Tahle exhibice ad post byla zcela zbytečná, paní Dádo.
Napište mi – rád si s Vámi vyříkám větu po větě, konkrétně to, co jste nepochopila. Ale mailem. Chodím a přispívám na xxx jiných webů – převážně filmových, hudebních a literárních, včetně odborných – nicméně odepíšu na slušné, chápající psaní upřímně a rád. Z vašich dosavadních příspěvků zde jsem měl až dosud jiné mínění - bohužel svým kontroverzním postem mne přesvědčujete o pravdě některých dřívějších „anonymních“ charakteristik proti vám. Nic se nebude točit podle toho, jak si to vy představujete, paní Dádo. Svět se opravdu nebude otáčet a roboticky jednat podle Vás. Jste NA INTERNETU. Přispíváte i na jiná fóra? Jak jste na nich tam? Přizpůsobili se tam VŠICHNI vašim dětem? (Apropo - všichni, kdo vám napíšou na email odkudkoli, nejsou apriori útoční anonymové).
Zdena T. - naprostý souhlas, děkuji za pochopení. Panu Liborovi jsem navrhoval totální blokaci IP adres už před oním téměř rokem a půl - ale tohle je skutečně na adminovi a na něm. Pokud se rozhodne neudělovat blokace na IP, je to jen a jen jeho rozhodnutí, které musíme všichni respektovat. Bránit se, Zdenko, zneužití jména, nedá nijak: když se dnes někdo rozhodne, že bude psát Vaším jménem na web neurologické kliniky v Horní Dolní a žádat vyšetření, nikdo v tom takovému pisateli nezabrání. Bohužel. Obyč jméno je jednou z nejzneužitelnějších věcí na netu. Nechal bych to být. Pokud nepoužívá Vaši IP, nezneužívá Vás takový člověk jiinak, nesnaží se dostat k Vašemu účtu a škodit, nechal bych to být a nevšímal bych si podobného primitivismu. Nestojí vám to za rozčiílování a ani za úvahu ne...
Inka – Promiňte, ale NIKDO na žádném webu nebude zjišťovat, jaké věkové kategorie chodí do diskuzních fór a podle toho chtít, ať se ostatní chovají. Z toho pohledu bylo dávnější vyjádření Dády, ať ostatní přizpůsobí své psaní na těchto stránkách jen proto, že tam chodí její děti, příbuzní (či kdo), zcestné a směšné. JAKÉHOKOLI SPRÁVCE DISKUZNÍHO FÓRA NEZAJÍMÁ, kolik je pisateli let a co píše a jak píše, pokud neporušuje pravidla slušného chování a není nadmíru vulgární. Takže „chodí sem starší lidi - chodí sem moje děti“ a vy ostatní se přizpůsobte... zesměšňujete se. Takhle to NIKDE nefunguje (možná na Mimibazaru
a na specializovaných, třeba lékařských a jiných odborných webech ano). Vadí vám příspěvky? Nereagujte, nečtěte. Ale požadovat po xxx přispěvatelích, aby se přizpůsobili dětem JEDNÉ uživatelky a věku další uživatelky, chtít po anonymech, aby přestali psát vulgárně, když je jejich náplní života pravděpodobně trolling...je tristní a zcestné.
Bojíte se zneužití mailovky? Seznam poskytuje možnost založení x adres. Stačí založit jednoduchou cestou email a na něm komunikovat (třeba s příponou post.cz nebo gmail.com) pouze s účastníky Makovských stránek. Je takový problém tohle uskutečnit? Ale požadovat po diskutujících a neuvádět emailové adresy jen proto, že mně napadali jacísi zbabělí anonymové a proto, že na tyto stránky chodí moje děti, aby ostatní nepsali „nad rámec MNOU URČENÉHO vyjadřování a podle pravidel slušného chování" a navíc - aby nepsali internetovým jazykem jen proto, že sem chodí starší ročníky „a já i oni tomu nerozumíme“, je skutečně komické. Nejste, Inko a Dádo, ve foyeru divadla, kde můžete okřiknout pět, deset lidí - JSTE NA INTERNETU, na volně přístupných stránkách pro naprosto každého, komu se zamane sem kdykoli a cokoli napsat.
Nejste spokojeny s nějakým příspěvkem? Od toho je určen na každém fóru admin. Stěžujte si jemu, požadujte blokace, smazání. NEFUNGUJE TO NIKDE JINDE JINAK. Výkřiky do tmy diskuzních fór, ať anonymové "prosím pěkně píšou slušně", jen anonymy rozesměje a podnítí k ještě větší negativní aktivitě.
K Marice – kdo chtěl, moje vyjádření a to, oč mi jde, pochopil, kdo ne, nepochopil. Bráním jen smysl a účel těchto stránek a ne podporu a prezentace nějakých Kukaj.sk.
Takže ještě jednou – projděte si jakékoli jiné weby s zkuste uplatnit svoje názory ohledně psaní "slušně" a "věku" tam. Kromě zoufalých www, kam chodí pět lidí týdně, narazíte NAPROSTO VŠUDE.
Jája, Táňa – píšeme si úplně v pohodě, podle mého názoru. Děkuji těmto dvěma ženám a Zdence, které pochopily, co obhajuji a co vysvětluji, před čím jsem chtěl varovat a co jsem se snažil vysvětlit těm, které začínají nebo dosud viděly internet jen okrajově. Vztahovačnost sem opravdu, Inko, Dádo, nepatří – ale internetové výrazivo na internet
ANO. Že jej neovládáte, nelíbí se vám...promiňte, ale to nikoho nezajímá. Tak to nečtěte, nevyjadřujte se. Ale vezměte v potaz, že se xxx dalších přispěvatelů nebude NIKDE řídit tím, co vy budete požadovat, protože se vám to „nehodí do krámu.“Znovu nabízím k jakékoli konfrontaci email – ale exhibovat tady, otravovat Makovské s pregnantními a jasnými věcmi pro 90% uživatelů internetu a odpovídat na nesmyslné výpady a již několikrát vyřčené a vysvětlené NEBUDU. Kdo je zbabělý, může pod tento post zase psát svoje příspěvky – a dávat tak najevo ostatním své nepochopení. Tím se dostáváte na úroveň anonymů, dámy. Jak je libo. Všechny ostatní chápající s chutí slušně diskutovat vítám na svém mailu.
(A vidíte...tohle všechno jsme mohli řešit přes emaily a neotravovat s tím ty, které to vůbec nezajímá, že?)
[Odpovědět]
[Odpovědět]
evča☺
čtvrtek 29. září, 2016
Pane Tomáši, sice máte dobrý úmysl s Makovem, ale tak trochu diktujete, co má kdo psát. ZdenaT správně psala, že jsme každý jiný a každý píše po svém, protože nejsme naklonovaní. Tak nenahánějte do psaní na Váš mail ty, co to otevřeně názor napíší tady a pokud si to neuvědomujete, tak nutíte svoji představu ostatním. A totéž jim i vyčítáte. Takže chce se zamyslet, působí to chaoticky a netolerantně. Na anonymy mám názor stejný jako Vy, ale je na Makovu, bude-li chtít problém s nimi vyřešit.
Jarka
čtvrtek 29. září, 2016
Tomáši, Váš příspěvek je tak dlouhý, že ho ani číst nebudu!
blbec
čtvrtek 29. září, 2016
Ještě jednou všeobecně a naposledy:
ZAPLACENÝ AJŤÁK
Zajimavé jak se ke všem uměl vyjadřit.
proč zde takoví chodí, když se mu to nelibi,nebo
tomaš je libor?
[Odpovědět]